Julekoncert i Sct. Albani Kirke

Sct. Albani Kirke (Odense), lørdag den 16. december 2017 kl. 16

Sct. Albani Kirke

Der er næppe noget der anslår julestemningen som en rigtig julekoncert. Det Fynske Kammerkor har en god og stærk tradition for at synge julen ind med en koncert i Sct. Albani Kirke i Odense.

I år synges et a cappella program, der indledes med Per Drud Nielsens tre motetter til kærligheden. Derefter bevæger koret sig sats efter sats gennem det sene efterårs kulde og mørke hen mod advent og frem til julens strålende lys, varme og glæde. Programmet består dels af arrangementer af velkendte sange, dels af kendte og elskede kompositioner af Carl Nielsen, Niels W. Gade og A. P. Berggreen.

Som altid vil der undervejs i programmet være et par fællessalmer, hvor alle de fremmødte bliver en del af julens musik.

Det Fynske Kammerkor har i snart 30 år givet et utal af koncerter i både ind- og udland og hører til blandt landets bedste kor.

Koncerten dirigeres af Docent Alice Granum.

Billetter kan købes i forsalg hos Billetto eller ved indgangen.

Kultunaut Kultunaut
[:en]

Christmas Concert in Sct. Albani Kirke

Sct. Albani Kirke (Odense), Saturday 16 December 2017, 4 pm

This is our popular Christmas Concert in the catholic church of Odense.

Ticket sales at Billetto or at the entrance.
[:]

[:da]Julekoncert i Sct. Albani Kirke[:en]Christmas Concert in Sct. Albani Kirke[:]